Skip to content

SUSŢINE ȘI TU
YOUNG ISLAND
Festival!

Editia IV

Proiectele sociale Young Island au nevoie de susţinerea ta!
Îţi poţi asocia şi promova imaginea ca partener al festivalului, sau poţi redirecţiona 20% din impozitul pe profit al societăţii printr-un contract de sponsorizare către asociaţia ce va derula aceste programe!
Pentru cei interesaţi, contractul cadru este disponibil aici şi îl poţi trimite completat pe adresa noastră de e-mail office@youngisland.ro.
Young Island îţi multumeşte pentru decizia de a fi alături de noi şi va oferi facilităţi (reduceri la abonamente sau acces gratuit în festival) celor apropiaţi ţie!

De ce partener Young Island?

Muzica este unul dintre puținele limbaje care pot trece dincolo de barierele lingvistice, culturale și sociale, reușind să conecteze oamenii din toate colțurile lumii.

Ea are puterea de a evoca emoții și de a influența stările de spirit, indiferent de domeniul de activitate al oamenilor.

Festivalul Young Island a devenit deja o parte importantă a istoriei culturale atât la nivel local cât și national și ne dorim să vă avem parteneri ai unor momente de neuitat.

Partenerii noștri vor beneficia de o diversificare a profilului de brand, construindu-și o imagine dinamică și atractivă pentru public, iar faptul că festivalul atrage o gamă variată de persoane din toate domeniile, oferă sponsorilor o oportunitate unică de a se conecta cu publicul  țintă.

Public prezent la ediţia 2023

  • Vârsta: 14-18 ani 25%, 18-35 Ani 60%, 35-60 ani 15%.
  • 30% din participanţi vin din afara Judeţului Bacău.
  • 8% din participanţi sunt cetăţeti străini (Italia, Uk, Spania)
  • Stil muzical preferat: comercial/trupe
  • DESPRE FESTIVAL

    Povestea Young Island debutează în anul 2021, pe Insula de Agrement din Bacău, aducând o notă vibrantă în peisajul cultural autohton.
    Plasarea strategică în inima Moldovei, cu acces facil prin aeroportul internațional, asociat cu cadrul natural şi amplasarea optimă a insulei au generat participarea unui public diversificat.
    Astfel, Young Island s-a poziționat din start ca un eveniment muzical menit să acopere lipsa acestui gen de manifestare culturală, în regiunea Moldovei.
    După numai trei ani suntem mândri să facem parte din elita festivalurilor din România.
    Numar vizitatori 2021-2023
    Numar sponsori 2021-2023
    Aria Festivalului (mp) 2021-2023
    Numar de scene 2021-2023

    2023

    3 SCENE - 37.000 PARTICIPANTI

    2022

    3 SCENE
    25.000 PARTICIPANTI

    2021

    1 SCENE
    10.000 PARTICIPANTI

    Succesul remarcabil al ediției Young Island din 2023, salutat cu entuziasm atât de către publicul festivalier cât și de partenerii noștri de încredere, ne deschide noi orizonturi pentru ediția din anul 2024.
    Creșterea semnificativă a numărului participanților și a zonelor de promovare necesită transformări profunde, care vor conferi Young Island o nouă dimensiune.
    Denumită sugestiv “CONQUEST THE ISLAND”, ediţia din 2024 ne va apropia astfel de visul iniţial şi anume acela de a ocupa în întregime Insula de Agrement, configurând multiple scene unde vor evolua artişti şi DJ-i de renume naţionali şi internaţionali.
    Pe lângă această expansiune și reconfigurare conceptuală, vom accentua experiențele unice pe care le vor trăi participanții, bazându-ne mult pe know-how-ul partenerilor consacraţi deja pe acest gen de manifestări culturale.
    De asemenea, zonele de interes vor fi puse în valoare de cadre butaforice împletite armonios cu elemente moderne de iluminat arhitectural, astfel încât toţi cei care vor alege să petreacă alături de noi să cucerească şi să fie cuceriţi în acelaşi timp de farmecul şi vibraţia insulei.

    PROMOVARE

    · Campanie radio Kiss FM, Magic Fm și Rock FM – spot 45 sec. la nivel național+ Republica Moldova;
    · Apariții în emisiuni TV;
    · E-mail marketing;
    · Concursuri pe radio național, social media dar și în locațiile de entertainment din regiune;
    · Transmisii live pe rețelele de socializare pe parcursul campaniei de promovare;
    · Buget alocat pentru promovare pe rețele de socializare – 25.000 euro;
    · Buget alocat pentru promovare prin influenceri – 20.000 euro;
    · Print flyere 100.000 buc;
    · Print afișe 15.000 buc;
    · 300 de ambasadori/VOLUNTARI organizați pe orașe ;
    · Comunicate de presă periodice.

    PARTENERIAT YOUNG ISLAND 2024

    1. TITLE PARTNER FESTIVAL ( 1 PARTENER )

    – Prezintă în premiera ediția Young Island 2024;
    – Branding predominant la main-stage și exclusiv în zona de campus sau pe una din scenele secundare;
    – Prezență pe portalul principal de acces/exit în festival;
    – Prezența brandului pe toate materialele de marketing online și offline;
    – Minim 15 prezențe pe ecranele de la scena principală, respectiv 25 pe cele de la scenele secundare;
    – Prezența brandului și un număr de 30 de invitații în zona VIP lounge;
    – Asocierea brandului în concursurile cu premii oferite de Organizator, precum si 20% reducere pentru biletele oferite ca premii în campaniile
    proprii de promovare a brandului;
    – Prezența pe totemuri/bannere/beach flag-uri în festival;
    – Testimoniale influenceri;
    – After movie dedicat.

    2. MAIN PARTNER FESTIVAL ( 2 PARTENERI )

    – Prezența atât la main-stage cât și la scenele secundare;
    – Portal principal personalizat de promovare a brandurilor în festival;
    – Prezența brandului pe toate materialele de marketing online și offline;
    – Minim 10 prezențe pe ecranele de la scena principală, respectiv 20 pe cele de la scenele secundare;
    – Prezența brandului și un număr de 20 de invitații în zona VIP lounge;
    – Asocierea brandului în concursurile cu premii oferite de Organizator, precum și 15% reducere pentru biletele oferite ca premii în campaniile
    proprii de promovare a brandului;
    – Prezența pe totemuri/bannere/beach-flaguri în festival.

    3. PARTNER FESTIVAL

    – Sigla partener pe materialele de promovare ale festivalului;
    – Postare personalizată cu detalii activitate pe facebook/instagram;
    – Zona portal de promovare a brandului;
    – Bannere/ beach-flaguri în festival;
    – Minim 5 prezențe pe ecranele de la scena principală, respectiv 10 pe cele de la scenele secundare;
    – Un număr de 6 invitații în VIP Lounge.

    4. SPONSOR FESTIVAL

    – Siglă partener pe materialele de promovare ale festivalului;
    – Postare personalizată cu detalii activitate pe facebook/instagram;
    – Bannere/ beach-flaguri în festival;
    – Minim 5 prezențe pe ecranele de la scenele secundare;
    – Un număr de 4 invitații în VIP Lounge.

    PARTENERI 2023